مامانا یسوال تو هفته من درد واژن و تیرکشیدنش طبیعیه؟

۶ پاسخ

من دکترم گفت استراحت کن طول سرویکسم پابین اومده بود سونو دادم دیگه وقت سرکلاژ هم نبود استراحت شیاف هفتگی سوزن میزنم ببینم خدا چ بخواد

من تو ماه هفت اینطوری بودم ولی خداروشکر الان بهترم

من داغونم انگار استخونش شکسته

منم داشتم و دارم

منم داشتم و هنوزم دارم…فک کنم طبیعی باشه

منم دارم....

سوال های مرتبط

مامان نورا،پناه،نویان مامان نورا،پناه،نویان ۵ ماهگی
مامان سید علی مامان سید علی ۷ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۳ ماهگی
مامان فربد مامان فربد ۹ ماهگی
مامان محمدسجاد مامان محمدسجاد ۳ ماهگی
مامان آیلین ♥️ محمد مامان آیلین ♥️ محمد ۲ ماهگی
مامان آقاجاویدو جانان مامان آقاجاویدو جانان ۶ ماهگی
مامان نور چشمم مامان نور چشمم ۱ ماهگی