من دکترم گفت استراحت کن طول سرویکسم پابین اومده بود سونو دادم دیگه وقت سرکلاژ هم نبود استراحت شیاف هفتگی سوزن میزنم ببینم خدا چ بخواد
من تو ماه هفت اینطوری بودم ولی خداروشکر الان بهترم
من داغونم انگار استخونش شکسته
منم داشتم و دارم
منم داشتم و هنوزم دارم…فک کنم طبیعی باشه
منم دارم....
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.