اگر عفونت نداشته باشی اشکال نداره
ولی اگر عفونت داشته باشی بدهست
مراقب باش پهلوهات سرما نخورن چون به همه ارگان های بدن تو این دوران فشار میاد و ضعیف هستن .سعی کن پهلوهاتو گرم نگه داری و تو معرض سرما و باد کولر نباشی
به همه ارگانا فشار وارد میشه دیگه ولی خب به دکترت بگو ببین چی میگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.