درد کلیه تو هفته‌ی من طبیعیه؟ استرس گرفتم یهو کلیه‌هامو از دست ندم😄

۳ پاسخ

اگر عفونت نداشته باشی اشکال نداره
ولی اگر عفونت داشته باشی بدهست

مراقب باش پهلوهات سرما نخورن چون به همه ارگان های بدن تو این دوران فشار میاد و ضعیف هستن .سعی کن پهلوهاتو گرم نگه داری و تو معرض سرما و باد کولر نباشی

به همه ارگانا فشار وارد میشه دیگه ولی خب به دکترت بگو ببین چی میگه

سوال های مرتبط

مامان گیتی و میکائیل مامان گیتی و میکائیل ۴ ماهگی
مامان ملیکا مامان ملیکا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه آرش♥️🥹 ♥️ مامان جوجه آرش♥️🥹 ♥️ هفته سی‌وهشتم بارداری