سلام بر ۱۸هفتگی و روز انومالی🫣🤗

۸ پاسخ

سلام خوبی عزیزم زقتی .؟؟

ان شاءالله عزیزم بسلامتـی

بسلامتی عزیزم

منم فردا میرم انشاالله
اگر نتونم پس فردا

به سلامتی عزیزدلم خوشبحالت این موقع میخوای بری من خیلی زودرفتم

سلام عزیزم سونو انومالی آزمایش خون هم داره؟

بسلامتی انشالله انومالی کجا رفتید گلم

به سلامتی 🥰

سوال های مرتبط

مامان لیام مامان لیام هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آیدا مامان آیدا روزهای ابتدایی تولد
مامان یاس💕 مامان یاس💕 ۴ ماهگی