به روش تدریجی
فقط تدریجی من شیر شبش مونده قطع کنم لطفا لطفا اصلا ب حرف کسایی ک میگن تلخک بزن گوش ندع
من با مشاور صحبت کردم گفت خیلی از مشکلاتی ک در آینده ب وجود میاد مثل سیگاری شدن ناخن جویدن انگشت میک زدن پرخوری اینا بخاطر بد از شیر گرفتنه چیزای دیگم بود ک یادم نیس
ولی بچه از بدو تولد با سینه مادر تغذیه شده و آروم شده اشتباه محضه چیزی ک دو سال داشته باهاش ب آرامش میرسیده و تغذیه میشده رو ی شبه بگیری
با بدبختی 🤦😭
پس از شیر خشک چجوری بگیریمش
من چسب کاغذی زدم
فقط تلخک
از دیروز صبح تلخک زدم...خورد دید تلخه دیگه نخورد..
خیلی گریه کرد دیشب..
امشب راحت خوابیده
یه بار تلخک زدم نخورد دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.