۶ پاسخ

بسلامتییییی تندرستی بغلش کنی لطفا برای من خیلی دعا کن

انشالله خدا همراهت باشه گلم

بسلامتی عزیزم
یهو می‌گفتی سه شنبه بزنن برات ۲/۲۲

میترسم

بسلامتی عزیزم 🙏 التماس دعا

ای جان به سلامتی انشالله🙏 سزارین خیلی خوب و راحته🌸

سوال های مرتبط