۴۸۰۰هستش ۳هانیز میبندم چون ۲دیگ ذور پاش رد مینداخت و نم میداد
بچم ۴۶۰۰ هنوز ۱ میبندم
آره زیاد ربطی به وزن نداره
بستگی به ریز و درشت بودن بچه داره
ممکنه دوتا بچه هم وزن باشن ولی یکی قسمت رون پاهاش تپله یکی لاغر
بچه من الان 45 روز داره 2 میبندم براش کوچیک شده باید برم 3
یک ماهگی 2 بستم براش الان رده هاش میمونه
من بچم الان دوماهشه تقریبا ولی وزن نبردم فک کنم حدود ۵کیلویی باشه هنوز یک مولفیکس میبندم😐😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.