۵ پاسخ

۴۸۰۰هستش ۳هانیز میبندم چون ۲دیگ ذور پاش رد مینداخت و نم میداد

بچم ۴۶۰۰ هنوز ۱ میبندم

آره زیاد ربطی به وزن نداره
بستگی به ریز و درشت بودن بچه داره
ممکنه دوتا بچه هم وزن باشن ولی یکی قسمت رون پاهاش تپله یکی لاغر

بچه من الان 45 روز داره 2 میبندم براش کوچیک شده باید برم 3
یک ماهگی 2 بستم براش الان رده هاش میمونه

من بچم الان دوماهشه تقریبا ولی وزن نبردم فک کنم حدود ۵کیلویی باشه هنوز یک مولفیکس می‌بندم😐😂

سوال های مرتبط