۶ پاسخ

انشاالله که حامله باشی

احتمالا زود زدی ان شاء الله که خیره عزیزم

من که چیزی نمی‌بینم
منتظر باشه دو روز دیگه دوباره بزن
انشاالله خیره

حاله هست ولی خیلی دیده نمیشه

شاید زود تست زدی...

من هاله رو میبینم خیلی ریییزه

سوال های مرتبط