۴ پاسخ

نوک داری ؟
شاید دلش درد میکنه یا آروغ داره

وای واسه دشمنمم نمیخوام این اتفاق بیفته
سر پسرم تجربه کردم خیلی فشار روحی روم بود شیر نمیخورد و سینه نمیگرف

عزیزم منم پسرم سه چهار روزگیش مادر شوهرم از بس شیشه داد بهش شیر خشکی شد سینمو نگرفت مجبور شدم بدوشم الان شیرمو به زور قرص و شیر افزا و غذا نگهش داشتم و میدوشم ولی خیلی کم شده هر سینه 30 سی سی بیشتر شیر نمیده وقتی میدوشم یه وقتایی هم هر دو سینم 30 تا میده کلا ولی روزای اول میدوشیدم نزدیک 90 سی سی یا 120 سی سی هر دو سینم باهم شیر میداد الان خیلی کم شده زوری نگهش داشتم خدا کنه تا شش ماهگی پسرم خشک نشه خدا می‌دونه کی قراره یهو خشک بشه☹️☹️☹️☹️

عزیزم بزار حسابی گشنه بشه خودش سینت رو میگیره یکم صبوری کن محل نده ب نغ و نغ هاش گشنش بشه جفت سینه هات رو میگیره

سوال های مرتبط