موقع زایمان(سزارین) ناخنامو باید ریموو کنم؟

تصویر
۸ پاسخ

انگشت های اشاره باید ریمو بشن

یه انگشت باید ریمو‌ بشه گلم

خوشگله ولی برای مراقبت از نی نی و شیردهی سختت میشه، نی نی خیلی ظریفه😍

یدونه انگشت اشاره

چ خوشگله ناخنات 😍

ن یه انگشت یا دو انگشت کافیه

نه من دکترم و بیمارستانی که میرم اوکین پرسیدم گفتن نیاز نیست اما خودم کوتاه کردم ولی ریمو نکردم

اره.

سوال های مرتبط

مامان 𝐍𝐢𝐥𝐦𝐚𝐡 مامان 𝐍𝐢𝐥𝐦𝐚𝐡 روزهای ابتدایی تولد