ببین پسرم اینجوری بود قطره دادم جای گرم نذاشتمش و گذاشتم تو دستگاه وقتی خابید
عزیزم شیرش و بده وقتی خوابید بزار زیر دستگاه چشماش و ببند دستگاه و روشن کن من nicu این کارو میکردم درسته اذیت میشن ولی چاره ای نداریم
پسر من انقد گریه کرد .
فقط باید بذاری خوابش سنگین سنگین شه.
وقتی بیداره بزور نذارش بچم تو خواب همش میپرید.
عدد زردیش خوبه الهی شکر فک کنم یه روز بذاری خوب خوب شه
همینجوره پسر منم اصلا نمیموند دیگه خوابه خواب ک بود میذاشتم دستگاه
چون سیر نمیشه این چند روزی ک زردی بیاد پایین بهش شیر خشک بده تا زردی و دفع کنه و بالا نره
فقط مهم اینه وقتی روشن میکنی سیر باشه و اگه گریه کرد سریع در نیاری هی ناز کن آروم شه
هی در بیاری شرطی میشه نمیمونه
۸/۵ که چیزی نیس وااا من پسرم ۱۶بود دستگاه اوردیم خونه ۱۳ شد قطره داد ۸/۵ با شیردهی منظم ذاتا خودش میره
زیر ده ک بستری نمیکنن اونم بیمارستان..ی روز دستگاه خوب بزار حسابی میاره پایین...بزار حسابی خوابش سنگین بشه تو عالم خواب چشم بندو بزن براش ی کم تو بغلت با همون چشم بند نگهش دار بعد اروم بزار زیر دستگاه
۸ که خیلی کمه، زیر ۱۰ بستری نمیکنن، البته به سن بچه هم و اینکه چند روزه هست هم بستگی داره، ببین کلا بیرون کامل بهش برس، جاشو عوض کن، سیرش کن، بخوابونش، خوابش که عمیق شد، چشم بند بزن بزارش زیر دستگاه، بعد هر وقت شیر خواست و بی قرار بود سریع درش بیار، هیچ نزار اذیت بشه، بیشتر از دو ساعتم اصلا نزار زیر دستگاه بمونه، حتما دربیار بهش استراحت بده
کم کم عادت میکنه
۸ونیم که مال بستری نیست بالای ۲۰بستریه مال من ۱۳ بود دوروز تو دستگاه گزاشتیم شد۶
توهم یه روز بزاری کافیه
اون کش اذیتشون میکنه🥺
پستونک بده بهش کاش بستری میکردی دستگاه بیمارستان قوی تره
واسه ما ۱۸بود بستریع 😣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.