۳۷ پاسخ

این نظر منه بین ۲۰ تا ۳۰ یا حتی بهتر ۲۵ تا ۳۰ بچه دار شدن خوبه. بالای ۳۰ مخصوصا ۳۵ بدن افت میکنه بازم خیلی جوونه ها ولی دیگه به شادابی ۲۰ تا ۳۰ نیست.
من اولیو ۲۶ اوردم خیلی شاداب تر بودم فعالتر بود خیلی حوصله دارتر بودم. دومیو ۳۳ اوردم به معنای واقعی از نظر جسمی داغون شدم. تمام دندونام داغون شد کمر گردن یعنی همه جام . جدای اینکه دیگه حال و حوصله اون موقع رو هم ندارم. البته شایدم من اینجوری شدم.

من ٣٧ سالگي مادر شدم،خيلي ديره،دير ٢٠ ساله م بنظرم زوده اما بين ٢٥ تا ٣٠ بنظرم بهترين زمانه،اگه برميگشتم عقب زودتر بچه دار ميشدم

من ۲۳ سالگی مادر شدم و ۳۳ سالگی دخترم رو باردار شدم
هر دو عالی بودن اما قطعا بارداری دوم تجربیات خودم بیشتر شد و مستقل تر شدم تو بچه داری🤍🩵

من ۱۵ سالم بود پسرم دنیا اومد وقتی چهار ماهش بود ۱۶ سال پر شدم یعنی
راضیم چون بزرگ شده دیگ الان وقتی سی سالم بشه ی پسر بزرگ دارم ماشاالله 😍 همه زندگیم پسرمه تو دنیا
البته ناخواسته بود اگر ی چند سال باردار نمی‌شدم مثلا تا ۱۸ سالگی بهتر میشد خونه میخریدیم بعد مثلا یکم اولش سختی کشیدم از نظر مالی باعث شد افسردگی بعد زایمان بگیرم
هم اینکه بارداری زیر ۱۸ میگن خوب نیس منم دکترم نو اتاق عمل همش می‌گفت مادر پدرش چقدر زود شوهرش دادن و دخترم همسن این فکر میکنم الان تو اتاق عمل در حال زایمان باشه دیونه میشم خیلی ناراحتم کرد بیشتر این حرفا باعث شد افسردگی بگیرم کاش بعضی ها هر حرفی نگن به آدم واقعا تأثیر میزارع

دیگه خلاصه سن پایین و سن بالا. کاریه که شده😁

پسرت چند سالشه دخترت چند😍

32سالگی مادرشدم.نظرخاصی ندارم بنظرم خوبه دیگه.

من 33 سالگی مادر شدم
دیر بود،البته 5 سال نازایی داشتم نشد که زودتر بشه
ولی 25 سالگی عالیه

ما اگ کسی سن پایین ازدواج کنه ویا فورا بعد ازدواجش بازدار بشه همه ناراحتش میشن😁دخترعمم ۲۷ سالشه ازدواج کرد‌ی ماه بعدش باردار شد هممون گفتیم چرا انقد زود؟خواهرش ۲ ماه باهاش حرف نزد،فرهنگها متفاوتن،مثلا من خودم ۲۶ سالگی ازدواج کردم،خودم بچه نخاستم و ۳۳ سالگی هم مادر شدم،خیلی راضیم.دغدغه خونه و ماشین و اختلاف نظرهای اوایل ازدواج و سن بچگی و این چیزارو نداشتم،خیلی هم حوصلم خوبه.واقعا دخترا گناه دارن ک زود ازدواج کنن و زود بچه داری کنن

من ۲۰ دخترم به دنیا اومد ۱ماه بین تولد فرق داره من شدم ۲۳ دخترم ۳ساله شد .
به نظرم خوبه تا ۲۵ خوبه بچه دارشدن بچه بزرگ میشه انگار خواهرت

من ۲۲سالگی مادرشدم ۳۱سالگی هم بچه ی دومم ودنیاآوردم☺️راضیم ولی برای اولی حوصله ی بیشتری داشتم الان کم طاقت ترم

من ۱۸ سالم بود دخترم ب دنیا اومد خوبه راضیم
ولی نظرم بهترین سن ۲۴ ایناس

من ۱۹ سالگی مادر شدم عالی،بود چون همه میگفتن بچس و کمک حالم بودن . اما الان هیچ کس حاضر نیست یه لحظه کمکم کنه یاد اون روزا میفتم میگم عجب پادشاهی میکردم ها حیف 😅

من ۲۱سالگی پسرم دنیا اومد و ۳۵ سالگی دخترم الان ۳۸ سالمه پسرم بزرگه ماشاالله مردی شده واسه خودش کیف میکنم از لحاظ بارداری دوم و بعدش خیلی با تجربه ترو صبورتر از اون موقع هستم

من سی پسرم دنیا اومد. درسمو خوندم دانشگاه رفتم ۲۳ سالگی ازدواج کردم. ده سال کار کردم و دستم تو جیب خودم بود. کلی باهم مسافرت های دو نفره رفتیم. خونه خریدیم ماشین و...خریدم بعدش تصمیم گرفتیم بچه دار بشیم البته تصمیم داشتیم یکی دوسال دیرتر بیاریم. الان بخاطر پسرم از کار اومدم بیرون و شدم خونه دار البته تصمیم دارم کمی بزرگتر شد بازم شروع کنم به کار . بنظرم هرچیزی به تایمش خوبه.من راضیم از تصمیمم. چون زندگی قبل بچه و بعدش خیلی متفاوته.

من 20 سالگی دخترم بدنیا اومد راضیم همه جا میریم منم الان حوصله دارم اگه سنم زیاد بود نمیتونستم باهاش وقت بگذرونم

سلام عزیزم خدابچه هاروبرات نگه داره، من برج۵شدم۱۹سال برج۷پسربزرگم بدنیااومدسال۹۲بافاصله۱۰سال پسردومی روبدنیااوردم سال۴۰۲.الان هم۳۲سالمه پسربزرگم۱۳سالشه

میخاست 28 ساله بشم مهیار به دنیااومدچون طبق شرایط دیر ازدواج کردم زودبچه دارشدم باخودم میگم کاش زودترازدواج میکردم تایکم استراحت میکردم بعد بچه دارمیشدم

خدا حفظشون کنه🥰🥰

منم 18سالم بود پسرم اومد ب دنیا الان 7سالش منم 35اینا میشم ک پسرم 18سالش میشه
همیشه بهش میگم مثل ی رفیق برات میمونم ک چیزی رو از مامانت ازم پنهون نکنی و باهام درد و دل کنه و خلاصه خیلی خوبه اینجوری

هم نظریم منم ۱۶سالگی مامان شدم خیلی به شدت اذیت شدم دعوا اینا شد مریضی مبین دردسرام زیاد بود
ولی عین تو فک میکنم که سن من بیشتر بشه مبین بزرگتر بشع فقط

بنظر من ۱۹ سالگی خوبه نه زیاد بچه ای نه بزرگ

من ۲۳ سالگی مادر شدم و پسر دومیم رو ۲۵ سالگی به دنیا آوردم 😁

من۲۶سالمه۳تا بچه خوشگل دارم❤️🧿
خدا حفظش کنه برات ❤️🧿

وای خدا قلبم
ماچشون کنننن

من ۱۹سالگی مادرشدم راضیم🥰
هرجا میریم بیرون میگن چه مادر جوونی کیف میکنم🤭😍

من بیست ویکسالگی بچم بدنیا اومد الان پسرم بیست وشش ساله س من چهل وهفت سالمه☺️☺️باهاش میرم بیرون همه میگن خواهرته..چون خودمم اندامم کوچولوه

ینی 35سالگی پسر بزرگم 10سالش میشه😑😐

من 24-25 سالگی اولین بار مادر شدم الان ک، 28سالمه باز باردارم

من ۲۰ سالگی مادر شدم الان پسرم ۱۹ سالشه و همه جوره پشتمه و حمایتم میکنه و من عشق میکنم

منم ۱۷ بودم مادر شدم

من ۲۱ سالگی مادرشدم
ب نظرم هنوز جا داشت صبر کنم
ولی شکر برای وجودشون

من ۲۲ سالگی مادر شدم خوبه به نظرم سن خوبیه واسه مادر شدن

من ۱۷ سالگی مادر شدم و الان تو شغلم خیلی پیشرفت کردم چون شوهر پسرم خیلی کمکم میکنن پسر دومم خیلی فهمیده شده همش خونه پیش مادرم یا شوهر پسرم میمونه و این ک زود بچه آوردم الان ب کارم میرسم ک پیشرفت میکنم خیلی حس خوبی بهم میده 😍

منم ۱۷ سالگی مامان شدم الان دخترم ۱۳ سالشع
هرکی منو دخترمومیبینه اصلا فکر نمیکنه ذخترمه
دخترمم هیکلی و قدبلنده
فکر میکنن خاهرمه 🫠

۱۹ سالگی مادر شدم خوبه بد نیس

من20سالگی مادرشدم خوبه بنظرم

سوال های مرتبط