۱۱ پاسخ

من از اون معمولی دستی ها دارم خیلی راضبم پلینم اونقدر دویش داره وقتی نزدیک بینیش میکنم خودش دماغشو میده بالا تکون نمبخوره اصلا 🤣🤣🤣🤣🤣

ی ساده کوچیک فک کنم چیکو بود عالیه

چیکو ساده

مال من چیکوم خیلی سفت بود نمیدونم چرا
بی بی لند گرفتم ابجیم داره خیلی خوبه
فقط نمیدونم بینی دختر من چجوریه ک ازش در نمیاد😂😂😂فقط یه بار یه کوچولو در اومد ازش چیکو ک کلا الکی بود

مال من فیروزه
خیلی خوبه

چیکو
ولی اگه بتونی برقی بگیری واسه وقتایکه سرما میخورن عالیههه

دستمال کاغذی لول میکنم

سنجاق🤭

منم یه ساده چیکو دارم خوبه

ساده چیکو

من یه ساده ی بی بی لند دارم کارمو راه میندازه

سوال های مرتبط