گرفتن گوشی ضرر زیاد داره آخه من تنهام با گوشی نباشم میمیرم که

۵ پاسخ

من خیلی تحقیق کردم، هنوز هیچ مقاله معتبری تو هیچ کجای دنیا درباره ضرر گوشی نوشته نشده، گفته ها در حد حرف ، میگن فقط ممکن باعث کم شدن آب دور جنین بشه، وگرنه هنوز هیچ منبع معتبری تایید نکرده که ضرر داره

ما همه از جنس همیم بدون گوشی میمیرم😂

منم همینم خاهر از وقتی ک بیدار میشم تا موقعی میخابم گوشی بدستم

هممون معتاد گوشی هستیم

من استراحتی هستم و تنهام از صبح تو گوشی هستم تا اخر شب😅😅

سوال های مرتبط