۱۶ پاسخ

«Avin toye»


https://ble.ir/Avintoye
سلام مامان مهربون تو این کانال دست خالی نمیری کلی اسباب بازی،بازی فکری و کتاب مخصوص کوچولوهاست😍

گرما یا حساسیت

منم دخترم اینجور شد،دکتر گفته اکنه ی نوزادی میگن،و چیزی نیست

هیچی نزن حساسیت ب پروتیین گاویع ببردکتر

حساسست ب پروتیین گاویه حتماببردکتر حتما

پماد هیدورکورتیزون بزن خوب خوب میشه

منم همینطور شد بردم گفت حساسیت پروتئین گاوی😭

دختر منم کلی دونه دراورد ۱ ماهگیش کاسنی بزنی هم خوبه ولی دکتر ببری زود خوب میشه.دکتر ی کرم دست ساز بهم داد سریع خوب شد اولین بار ک میزنی جوابه

عزیزم گناه داره بچه از الان گوشواره گذاشتین .ببخشیدا

اگه شیر خودت رو میدی کاسنی بخور مرتب .حمومش بده .نگران نباش میره

فقط پماد کالاندولا بزن درجا خوب میشه

یا حساسیه یا گرمی ببر دکتر نشون بده

پنبه بزن به کاسنی بکش روشوناگه گرمی باشه خوب میشه

عزیزم ببرش دکتر شاید ب چیزی حساسیت داره

حساسیت به دارو شاید داره ه از شربت های کولیک استفاده‌ میکنی امکانش هست ببرش دکتر

دختر منم همینجوری شده چیکار کنم 🤕

سوال های مرتبط

مامان اهورا🧿❤️ مامان اهورا🧿❤️ ۴ ماهگی
مامان مانلی🦋💓 مامان مانلی🦋💓 ۱۳ ماهگی
مامان گندم🌾🤍✨️ مامان گندم🌾🤍✨️ ۱۲ ماهگی
مامان ثنا
1404/11/30 مامان ثنا 1404/11/30 ۴ ماهگی