کسی بوده لکه سفید دیده بشه داخل قلب جنینش چی کار کردی ؟

۴ پاسخ

بله عزیزم هیچی خود ب خود رفع میشه واسه من اکو قلب نوشت برای اطمینان که خداروشکر مشکلی نبود

به منم تو انومالی گفتن یه لک سفید سمت چپ قلبشه ولی هم سونو هم دکترم گفتن چیز خاصی نیست اکثر بچه ها این لک سفید و دارن به مرور زمان خوب میشه خودش

هیچی خوبه خود جذب میشه هیچ چیز خاصی نداره برای منم اکو نوشت دکتراون موقع انجام دادم خداروشکر مشکلی نبود

هیچی عزیزم اون خودش رفع میشه ولی دکتر بنابر احتیاط می‌فرسته اکو قلب

سوال های مرتبط

مامان کوچولو 🧸🐣 مامان کوچولو 🧸🐣 هفته نوزدهم بارداری