اخ گفتی خواهرخدا دلمون آروم کنه فک کنم با این شرایط بعد به دنیا اومدن بچه یه چند ماهی باید بریم تراپی تا از استرس دور شیم
کلا خیلی استرس داریم🤣🤣فک کنم از بیکاری و گرنه قدیمیا ک از این چیزا نداشتن این همه فعالیت داشتن ن جفت پایین ن سرویکس ن دیابت ن فشار ن تیرویید...... خبری از اینا نبوده🤣🤣🤣
منم دقیقا همینجوری هستم . یه کوچولو درد دارم استرس میگیرم .
امذوز زیر شکمم دو دفعه درد شدید حس کردم عین چی ترسیدم الان سقط نکنم خدایا🥹گناه دارم بعد این همه درد و گریه
اره میدونم همش استرسه ایشالا🥹
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.