۵ پاسخ

اخ گفتی خواهرخدا دلمون آروم کنه فک کنم با این شرایط بعد به دنیا اومدن بچه یه چند ماهی باید بریم تراپی تا از استرس دور شیم

کلا خیلی استرس داریم🤣🤣فک کنم از بیکاری و گرنه قدیمیا ک از این چیزا نداشتن این همه فعالیت داشتن ن جفت پایین ن سرویکس ن دیابت ن فشار ن تیرویید...... خبری از اینا نبوده🤣🤣🤣

منم دقیقا همینجوری هستم . یه کوچولو درد دارم استرس میگیرم .

امذوز زیر شکمم دو دفعه درد شدید حس کردم عین چی ترسیدم الان سقط نکنم خدایا🥹گناه دارم بعد این همه درد و گریه

اره میدونم همش استرسه ایشالا🥹

سوال های مرتبط

مامان محمد جواد 🩵 مامان محمد جواد 🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری