۷ پاسخ

منم مثل شما سونو دادم ۳کیلو بود

من والا ۳۵ هقته وزن بچم ۳۱۵۰ بود ولی دنیا اومد ۳۹ هفته کامل ۳۳۵۰ بود 🥲🥲

من ۳۷هفته ۲۶۰۰وزن دخترم بود خیلی خوبه چیا خوردی

چیا میخوری؟

خیلی خوبه چیا خوردی دیابت نداری؟؟

اره خیلی خوبه

آره عالیه

سوال های مرتبط