کیا بچه شیر به شیر دارن؟
اوضاع چطوره؟خیلی سخته؟

تصویر
۱۲ پاسخ

امروز شوهرم با لنا بازی میکرد باهاش حرف میزد گفت لنا میخای برات ابجی داداش بیاریم لنا سرشو تکون داد حالا شوهرم میگه بیا یکی بیاریم میگم بچس گردنشو بالا گرفته بود سرش تکون خورد میگه نه گفت ابجی داداش میخام🤣
من میترسم😬😂 هم زایمان درد و اذیت داره هم بچه داری
به هیچ کاری نمیرسم شبم تا صب بیداره مغزم یکی دیگه رو نمیکشه

مامان الارز اول بچه هامون با هم بدنیا اومدن
دومی هم با هم اقدام کنیم خیلی خوب میشه🤣
منم تو فکر اینم اگه ج.ن.گ نشه
بعد چند ماه اقدام کنم
درسته خیلییییی سخت میشه ولی یبار بزرگ میشن تموم
اولش اذیت میشیم انشالله آخرش راحتیم

من دخترخاله م از مهر ۴۰۱ تا فروردین امسال سه تا پشت هم آورد هزار ماشاالله
اما واقعا سخته
و هروقت هم رو میبینیم همگی درگیر بچه هاش هستیم چون به شدت اذیت میکنن و بهانه گیر🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️
با وجود اینکه خاله م تازه کلی کمک حالشه همیشه .

بنظرم بیشتر به بچه بستگی داره
منم دوست دارم شیر به شیر اما خب چون قصد دارم اول سرکار برم بعدی رو ان شاءالله بعد از شاغل شدنم میارم

من اگه جات بودم دوسال صبر میکردم هم بدنم سرحال بشه هم بچم یکم بچگی کنه عزیز باشه مرکز توجه باشه چون هرچی باشه دومی که میاد ناخوداگاه اولی باید مستقل تر باشه خودش،من اگه بودم این ظلمو بهش نمیکردم

فاصلشون دقیق یسال و نیمه
یکم سخت ولی خپ می ارزه
هم خودم سرگرمم هم اینکه هم بازیای خوبی میشن رفیق هم میشن تنهانیستن

برا من ۱۲ سال فاصله سنی دارن پیر شدم کل موهام سفید شدن 🤣

اون مونده به بچه که آروم باشه یا نه .خواهر زاده ی من بچه هاش شیر به شیر هستش بچه هاش انگار بچه نداره .بچه ها آنقدر آروم ساکت .حالا من یدونه فسقل پدرمو در آورده

عزیزم بدنت میکشه یکم صب کن

مال من هنوز نیومده اختلافشون میشه یکسال و ۸ ماه

من اولی سه سال نیم دومی. دوسال سومی پنج ماه

دیگ کل دنیا همینه عزیزم🤣🤣🤣🤣

من دخترام سه سال تفاوت سنی دارن خدایی سختمه

سوال های مرتبط

مامان هایلین😍 مامان هایلین😍 ۴ ماهگی
مامان نیکی جون🩷👧🏻 مامان نیکی جون🩷👧🏻 ۷ ماهگی
مامان پسرکوچولوم😘 مامان پسرکوچولوم😘 ۱۱ ماهگی