سلام خانوما تو هیجده هفته تو آنومالی کیست در مغز جنین شنیدین؟

۴ پاسخ

اصلا نگران نباش با رشد جنین از بین می‌ره اصلا خطر ناک نیست قبل از تولد از بین می‌ره گاهی حتی در عرض یک ماه
من بچه قبلی خودم داشت مردم و زنده شدم تا قبل از تولد درست شد همون اولم دکتر بمن گفت نگران نباش مغز جمجه رو پر می‌کنه کیست از بین می‌ره ولی من باور نکردم

مشکلی نیست
منم داشت
رفع شد
نگران نباش

چیز مهمی نیس جذب میشه

عه چه جالب همین الان یه نفر دیگه هم پرسیده بود 😅
پسرِ برادرم داشت ♥️
الان که 4 سالشه و مشکلی نداره الحمدلله
پیش میاد معمولا و جذب میشن ..

سوال های مرتبط

مامان آریانا🦋 مامان آریانا🦋 هفته بیست‌ودوم بارداری