۲ پاسخ

دکترت بگو از ۲۸ ام نامه بنویسه واست ۳ روز استعلاجی برای بستری شدنت بعد یک نامه جدا بنویسه مرخصی زایما از تاریخ زایمانت تا ۹ ماه بعد
همراه سونو انتی و مدارکت تو سایت تامین من تامین اجتماعی قسمت غرامت بارداری آپلود کن

ولی اون ۳ روزم باید محل وارت رد میکردن😒

سوال های مرتبط