۳ پاسخ

من بیمه سلامت دارم به من گفتند ۷۵ هزینه ی عمل میشه ۲۰ درصد بخاطر بیمه کم میشه الان نمیدونم مطمئن نیستم سزارین اختیاری رو بیمه بده یا نه
ولی گزینه اولم انصاری هست نشد میرم سوم شعبان

تاریخ زایمانت کی هس؟

من زایمانم انصاری عه

سوال های مرتبط

مامان آراد و آریا مامان آراد و آریا روزهای ابتدایی تولد