۸ پاسخ

اگه خونریزی داری به هیچ عنوان واژینال نذار.دهانه رحم روتحریک میکنه خونریزی شدیدمیشه

عزیزم من دو ماه آخر بارداری قبل استفاده کردم خیلی عالیه مشکلی نداشت برام

من دوماهه استفادش میکنم هر ۱۲ ساعت

افتضاخ ترین برند شیاف پروژسترون
یبوست میاره شدیییید

عزیزم فدای روی ماهت شماازکی خونریزی داشتی که شیاف نوشت واست متم ازامشب لکه بینی قهوه ایی گرفتم ۵هفته و۵روزمع

منم دارم هرشب میزنم

خوبه منم دارم ولی هر روز نمیزنم هر دو سه روز یه بار میزنم

خون ریزیم وایستاد خدارو شکر

سوال های مرتبط

مامان 🐣🐣🐣 مامان 🐣🐣🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 💔آریشاهم💔 مامان 💔آریشاهم💔 هفته بیست‌ودوم بارداری