اره تب هست
چون نیم درجه اضافه باید کنی
تب خفیف یک قرص استا بخور
اره هست نیم درجه به اینا باید اضاف کنی یعنی الان ۳۸هست
سلام عزیزم
عزیزم منم برای دخترم از این مدل تب سنجها استفاده میکردم اما دکتر گفت اینا اصلا عدد واقعی رو نشون نمیدن نمیشه احتمالا داد چقدره
احتمالا تب شیر هست اگه علائم دیگه ای ندارید
این که نوشته ۳۷.۵ اول تب هست ولی حاد نیست هنوز دست و صورتت رو آب خنک بزن مسکن هم بخور مگه تازه زایمان کردی میگن تب شیر داری
تب شیره شاید نه دمای عادی بدنه ولی ممکنه شروع تب باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.