۵ پاسخ

عزیزم واسه چی هست؟دکتر واسه دختر من ننوشته فقط آد مینویسه.

من دادم قدش بلندترشد

عزیزم وزن ۴ ماهگیش چقدر بود

من میدم یک سی سی صبح و شب ،اشتهاش خوبه

من ک نئو زینک میدم فقط موهاش در اومد😂😂😂

سوال های مرتبط