۵ پاسخ

الان هزار چیز دیگه اومده سراغم نمی‌دونم خوب میشم مث اول یا نه

عزیزم زایمانت زودرس بود؟

پماد رکتول عالیه چاطه اینکه زخم رو درمان کنه من یه مدت طولانی درگیرش بودم
شیاف گلیسیرین هم هست واسه دفع راحت تر
ولی خب باید تغذیه تون رو اول درست کنید
قرص آهن خیلییی‌یبوست میاره متاسفانه
الو انجیر پر زردآلو
خاکشیر با اب ولرم صپ ناشتا

عزيزم شربت لاكسي ژل بخر بخور تو بارداري كه دكترم تجويز كرد بعيد برا شيردهي ضرر داشته باشه حالا از داروخونه بپرسين

فشار نده به خودت اینجوری زخم میشی،
یا برو دکتر بهت شیاف اینا میده یا هم کیوی بخور،انجیر خیس کن بخور اینا باز جواب میده

سوال های مرتبط