۲ پاسخ

فقط پماد جنتامایسین

اگه دکترداده آره. من پماد تتراسایکلین زدم ۱۰طول کشید تازخمش خوب بشه باروغن زردمحلی چربببببب کردم ۳روزه حلقه اش افتادکلا۱۳روزطول کشید . بعدش باهمون تتراسایکلین چرب میکنم

سوال های مرتبط

مامان 🩵محمدمهدیار🩵 مامان 🩵محمدمهدیار🩵 ۵ ماهگی
مامان سهند مامان سهند ۶ ماهگی