۲ پاسخ

اگه رو غن بنفشه داری روقطره بریز ا
گه ویکس داری بزن دور بینیش یکم استا بده بهش

ممکنه حساسیت باشه فقط سدیم کلراید فقط میتونی دگ اونارو با تجویز دکتر میتونی

سوال های مرتبط