تجربه از پستوتک گرفتن من این بود که
کم کم ازش گرفتم اول توی طول روز ازش گرفتم توی طول روز هروقت خواست یه پستونک قیچی شده شبیه به هنون داشتم میدادم میگفتم خراب شده
میگفتم وقتی بخوابی درست میشه
بعدش
مال خواب شبش رو گرفتم چون تاریک میشد بهتر میخوابید دیگه ندادم
مرحله اخرم ظهر ندادم یک هفته نق نق کرد و بد قلقی دیگه یادش رفت
بعد گرفتن اینا هم نفس راحت نمیکشی خواهر😂
منم غصه برم داشته استرس پوشک ودارم فقط بخاطرکثافت کاریش وتندتند دسشویی رفتنش حالا ازشیرکرفتن کثیف کاری ندارم😩😩😩😩😩
از هوش مصنوعی داخل بله بپرس بهت میگه من که راضیم عالیه
هیچی مثل پستونک سخت نیست پدرم دراومدولی بچه ها باهم فرق می کنن
منم مرحله پوشک مونده از شیر و پستونک گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.