من آخرش شیر محلی بخورم یا ن 😅نمیدونم چیکار کنم

۱۸ پاسخ

بخور بابا الان مگه قدیما پاستوریزه می‌خوردن الان دیگه دکترا میگن باید حتما پاستوریزه باشه بنظرم شیر محلی خیلی هم خوشمزه تر و قوی تره

والله من ازاول بارداریم میخورم بخورباباییخیال

بجوشون خوب وبخور

ازجای مطمئن بخر بخور

میجوشونی‌ذیگه‌بخوز

پاستوریزه باید بخوری

نههههه فقط پاستوریزه
لبنیات غیرپاستوریزه تو بارداری ممنوعه
چون ممکنه باکتری هایی داشته باشه که با جوشوندن از بین نره
شاید هزار نفر هزار بار بخورن هیچی نشه ولی چون ریسک داره دکترا میگن ممنوعه

نه نخور

من که همه چی محلی میخورم
شیرم ده دقیقه میجوشونم میخورم

اگر از جای مطمئن گیرت میاد بخور ولی خوووب بجوشونش گرچه دکتر من گفت لبنیات بهتره پاستوریزه مصرف شه بخاطر ویروسای دامی که هستن ممکنه به مادر منتقل شع

من که اصلا پاستوریزه نمیخورم

من کلا ب لبنیات محلی سعی کردم لب نزنم خودت میدونی

منم محلی میخورم فقط بیشتر بجوشون

نه چون نمیدونی اون گاو یا گوسفند مریض بود یان

بخور بابااا ما خودمون گاو داریم هیچی نمیشه همیشه هم میخورم

خوب بجوشون

فقط پاستوریزه

بخور عزیزم مگ شیر محلی شهری داریم شیر شیره

سوال های مرتبط

مامان ارغوان ❤️🌸 مامان ارغوان ❤️🌸 هفته سی‌وچهارم بارداری