۱۴ پاسخ

او‌خداااااا نارا و و یه کلاه دیگهههههه 🤤عاشق تیپتم دخملی😍🥰🥰🥰

هر وقت داداشش بخوابه خونه ساکت بشه معمولا ۱/۵تا۲😩

چقدر خوبه کلاهش😍از کجا گرفتی عزیزم؟

۹نهایتا ۱۰

۱۱ الی ۱۲ خوابه

۱۰ گریه میکنه غر غر دیگه تا دهونیم نگهش میدارم سریع میخوابه 😍 تا دوماهگی ساعت ۲ میخوابید هی نیم ساعت نیم ساعت کوندمش عقب

۱۰تا۱۰ونیم

۱۱_۱۲

۱۱تا ۱۲تا نیم

ببخشید این اغوشی ها کتف و شونه ات رو اذیت نمیکنه؟
از چه سنی میشه بچه رو توش گذاشت؟

۲ نیم الی ۳ 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️😔

عصردیگ ۵ یا۶به بعدنذاربخوابه،چندشب دیوونه میشی دورازجون ولی دیگ عادت میکنه ۱۱ ۱۲میخوابه

11/5 می‌خوابه ولی از ساعت 10 آمادش میکنم برای خواب

پسر من الانم این طوریه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱ سالگی
مامان امیررضاامیرعباس مامان امیررضاامیرعباس ۱۳ ماهگی