مامانا ختنه به روش حلقه خوبه یانه؟

۶ پاسخ

من به روش بخیه انجام دادم روز اول خیلی اذیت شد از فرداش‌خوب شد

من که راضی چهارروزه افتاد

درکل باهمه سختی هاش از حلقه راضی بودم ، الان شکلشم خوبه اصلا بد فرم نشده

ببین هر روشی انجام بدی سخت.
پسر من حلقه بود ، روز اول خیلی گریه کرد با استامینوفن خوب بود ،از فرداش انگار نه انگار ختنس یعنی دیگه درد نداشت ، سختیش فقط برای مامان اینکه نمیشه قشنگ بغل کرد ، عارق گرفت ، همش نگرانی به حلقه فشار نیاد خدایی نکرده جدابشه, برای پسرم بعد ۱۶ روز افتاد قشنگ پوستم کنده شد ، خسته شدم از بس یه مدل بغل کردم دستام داشت میشکست ، شانس دیگه مثل پسر من شاید پوست کلفت باشه.

من انجام دیدم خیلییی عالی بود

من انجام دادم راضیم

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۳ ماهگی
مامان ایهان واریا مامان ایهان واریا ۴ ماهگی
مامان آریاجون💙 مامان آریاجون💙 ۱۷ ماهگی