من به روش بخیه انجام دادم روز اول خیلی اذیت شد از فرداشخوب شد
من که راضی چهارروزه افتاد
درکل باهمه سختی هاش از حلقه راضی بودم ، الان شکلشم خوبه اصلا بد فرم نشده
ببین هر روشی انجام بدی سخت.
پسر من حلقه بود ، روز اول خیلی گریه کرد با استامینوفن خوب بود ،از فرداش انگار نه انگار ختنس یعنی دیگه درد نداشت ، سختیش فقط برای مامان اینکه نمیشه قشنگ بغل کرد ، عارق گرفت ، همش نگرانی به حلقه فشار نیاد خدایی نکرده جدابشه, برای پسرم بعد ۱۶ روز افتاد قشنگ پوستم کنده شد ، خسته شدم از بس یه مدل بغل کردم دستام داشت میشکست ، شانس دیگه مثل پسر من شاید پوست کلفت باشه.
من انجام دیدم خیلییی عالی بود
من انجام دادم راضیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.