خانما ختنه به روش حلقه خوبه؟

۷ پاسخ

تا جایی که میدونم دکتر ها میگفتن که بهترین روش ختنه الان حلقه هستش مگر اینکه آلت یه بچه نشه و روش دیکه انجام بشه

من هر سه پسرم رو لیزر کردم

من حلقه گذاشتم
یه هفته ای افتاد
همون موقع توی مطب گریه کرد

من عصر ختنش کردم فردا صبحش ک بیدارشد هیچ دردی نداشت هی پماد تتراسایکلین‌میزنم براش خوب شد ولی هنوز بخیش نیوفتاد دوتا قرص هم‌داد تواب حل کردم به مدت دوروز دادم قطره استامینوفن هم میدادم پوشکش هم میکنم خداروشکر دیگ درد نداره خوب شد

من دوتا پسرام به صورت بخیه انجام دادم
پزشک جراح میگفت روش حلقه آسون تر هست و بچه کمتر اذیت میشه اما احتمال مشکل در بزرگسالیو چسبندگیش خیلی زیاد تره

نه به روش سنتی خیلی بهتره وزودی خوب میشه..من ۵روز پیش ختنش کردم فقط تقریبا ۶ساعت اولیه خیلی گریه کرد بعد شب ک خوابید تاصبح خداروشکر گریه نکرد دیگ

اره امروز میخوام ببرمش

سوال های مرتبط

مامان شاه پسر مامان شاه پسر ۱۴ ماهگی
مامان پسرکوچولو👶🏻 مامان پسرکوچولو👶🏻 ۱۲ ماهگی
مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی
مامان ایهان واریا مامان ایهان واریا ۴ ماهگی
مامان نویان وکایان🩵 مامان نویان وکایان🩵 ۱۲ ماهگی
مامان نیکان 👼💙 مامان نیکان 👼💙 ۲ ماهگی