وای دقیقا تاریخمون یکیه
هرکاری میکنم درد ندارم من دیگه خسته شدم والا
من دقیقا ۳۷هفته و ۶روز زایمان کردم سزارین
انشالله
ععع منم ۵ خردادم 🥹😍
ولی فعلا هییییچ علائمی ندارم
طبق معاینه هم گویا هنوز بچه وارد لگن نشده
منم دقیق ۱۵روز مونده طبیعی میخوام زایمان کنم انشاالله
عزیزم میخوای طبیعی بدنیا بیاری نی نی رو؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.