۱۱ پاسخ

۱۲ پرومکس چون کلاا پرومکسا چ ۱۲چ هر مدل دیگه ای باطری قوی تر و کلا بدنه سخت جون تری دارن تا معمولیا

حتی اگر بتونی ۱۳ پرو بخری از ۱۲ پرومکس بهتره،من ۱۳ پرو داشتم،یکی از اطرافیان ۱۲ پرومکس،کیفیت دوربین شون فرق داشت،گوشی من عکساش شفاف تر بود

۱۳نرمال عالیه

ومنی که سون پلاس دارم و باحسرت کامنت هارو میخونم🤭🤣🤣🤣

۱۲ پرومکس چون سه تا دوربین داره یه ۱۳ نرمال هیچوقت کیفیت پرومکس رو بهت نمیده من یه ایفون باز حرفه ای ام حرفمو گوش کن 😂💞💋

صد در صد ۱۳ معمولی
اصلا سیزده نرمال جزء بهترین گوشی های ایفوت بوده

من وقتی داشتم میخریدم موبایل فروش پسرعموم بود گفت بین ۱۳ معمولی ۱۲ پرومکس بهت پیشنهاد میکنم ۱۲ پرومکس بردار ، منم به حرفش گوش دادم راضی ام ، ولی ۱۳ هم خوبه

۱۳ معمولی عزیزم

من ۱۳ معمولی دارم خیلی راضیم دوربینش هم عالیه

13بهتره

۱۳ پرومکس مسلما بهتره سه تا دوربین داره و‌کیفیت دوربینش به نسب ۱۳ معمولی بهتره

سوال های مرتبط

مامان پسرای خوشگلم💞 مامان پسرای خوشگلم💞 ۱ سالگی
مامان پسرای خوشگلم💞 مامان پسرای خوشگلم💞 ۱ سالگی
مامان پسرای خوشگلم💞 مامان پسرای خوشگلم💞 ۱ سالگی