۱۵ پاسخ

خوشبحال دغدغت😁

اره عوضش کن اگه میتونی
من ۱۲ پرو دارم دلم ۱۳ میخواد

عزیزم سری های ۱۲ خیلییییی خوب از اب در اومدن دوست من میکاپ کاره با همین دوازده پرومکس عکاسی میکرد چه کیفیتی داشت ، چندتا تنظیمات داره توی قسمت camera باید انجامشون بدی کیفیت تصویرت اوکی میشه،بعدم من چون همه ی مدلارو داشتم بذار بت بگم که ۱۲ با۱۳ اختلاف فاحشی نداشت فقط سینماتیک اضافه شد به دوربینش،ولی از سری ۱۴ توی دوربین انقلاب شد تا همین الان که من ۱۷ پرومکس دارم بنظرم با مدل ۱۶ خیلی فرقی نداره تصویرش

13پرومکس عالیه حتی از 16نرمالم بهتره

من ابجیم 12 پرو داره 5،6 ساله خیلیم راضی هست
هنگ که نمیکنه
من خودم 15 مکس دارم اما یه وقتایی ببینم گوشیش دستشه میگم عکس بگیر
قطعا دوربین من خیلی بهتره
ولی اونم بد نیست

حتی با خود ۱۳ نرمال هم خیلی فرق داره کیفیتش
ولی حالا که خریدی مبارکت باشه عزیزم گوشیه خوبیه

آره۱۳ پرومکس خیلی فرق داره دوربینش نمیشه مقایسه کرد

۱۳ بهترهعع ارزشش رو داشت

۱۳بهتره ولی من جات بودم ۱۴ پرو میخریدم

۱۳ در کل میگن بهتره
ولی کلا آیفون تو ایران جواب نیست
جای شما بودم پرچمدار سامسونگ می‌گرفتم

هنگش زیاده من داشتم دادم ۱۳ گرفتم خیلی خیلی بهتره

اره ۱۲ تو سری ایفون فعلا خوب در نیومده متاسفانه

اگه پول شو داشتی 13میگرفتی
اگرم نه همین خوبه سخت نگیر

سلام خوبی عزیزم شما واسه پسر دار شدن راهکاری دارین ؟

اره واقعا دیگه گذشت

سوال های مرتبط

مامان پسرای خوشگلم💞 مامان پسرای خوشگلم💞 ۱ سالگی
مامان پسرای خوشگلم💞 مامان پسرای خوشگلم💞 ۱ سالگی
مامان پسرای خوشگلم💞 مامان پسرای خوشگلم💞 ۱ سالگی