کیه تو 27 زیمان کرد بچش زنده موند

۹ پاسخ

مال من موند عزیزم

عزیزم همیشه امید و توکلت به خدا باشه و به چیزای خوب فک کن که انشاءالله خیره پیش بیاد
گاهی ممکنه شیطون ادم رو ناامید کنه و فکرش درگیر مسائل اشتباه بشه ولی یه صلوات بفرست و به خدا و عظمتش و بخشایندگیش فکر کن درست میشه
توکل به خدا به حق اسم اعظمش
انشاءالله همگی تا انتها به سلامتی پیش میریم و به شادی و سلامتی کوچولومون رو به آغوش میگیریم گلم 😘🤩

خدا بخواد میمونه یکی رو تو مطب دکترم دیدم میگفت بچش هفت ماهه دنیا اومده و ۷۰۰ گرم بوده ولی زنده مونده، دوتا از فامیلامونم ۷ ماهه دنیا اومدن الان ازدواجم کردن

این فکرا چیه اگه سرکلاژ و سرویکس کوتاه داری فقط استراحتتتت کن و فکرای اینجوری نکن عمر ک دست خداس بچه از۲۷ و ۲۸هفته میمونه و دستگاه میره

خدانکنه الهی سرموقع بیان همه نینی ها

چرا عزیزم مشکلی پیش اومده ؟

متاسفانه نمی‌مونه
ب این چیزا فکر نکن

مگه می‌خوایی ۲۷ زایمان کنی 🤔

این فکرا چیه میاد اخه😑 ۲۷هفته خدایی نکرده ب به دنیا بیاد بمونه هم تو دستگاه میمونه چندماه که شاااید ۱۰درصد زنده بمونه عمل و جراحی اینا میکنن طفلیو

سوال های مرتبط

مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ایلماه مامان ایلماه ۹ ماهگی