میشه بپرسم اولین روز اخرین پریودتون کی بوده؟
از ۱۱هفته و ۳روز تا ۱۳هفته و ۶روز میتونی بری ...دکتر منم همون ۱۱هفته و ۳روز گفت برو ولی من دیدم بچه ها همه ۱۲هفته و ۳_۴روز میرن میگن بهتره دیگه برای همون موقع وقت گرفتم ....
فک کنم زوده من برا پسرم روز شهادت حضرت رقیه نذری میدم چهارساله … ان شاالله امسال میشه سال پنجم 😍
فکر میکنم بشه رفت اما معمولا داخل هفته ی ۱۳ یعنی ۱۲ هفته و چند روز بهترین موقع هست چون یه سری اندام های جنین خوب رشد کرده بهتر میتونن جواب سونو رو حاضر کنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.