اشتباه میکنی عزیزم هرچیزی زیادیش بده
چطور میتونین تا الان بدین؟ من از یکسال و نیمی دیگه کلافه شده بودم از بس بهم میچسبید و وابسته شده بود اما تا یکسال و ده ماهگی بهش دادم . بنظرم کار اشتباهیه دیگه نه از نظر تغذیه ای نیازی رو برآورده میکنه و هم اینکه اینجوری وابسته تر میشه هرچی بزرگتر بشه و گرفتنش سخت تر
شما خودت بهش نیاز داری نه بچه.اون الان هیچ نیازی به شیر شما که فقط آب نداره.از نظر روانی بهش وابسته شدی
عزیزم هرچی سنش بیشتر بشه سختر میشه ترکش داد
کل دنیا میگن بین 18 ماه تا 24 از شیر بگیرید،فقط یه مادر ایرانیه که فک میکنه شیرش از ژل رویال هم قویتره و بچش بهش نیاز داره😂😂
وات دفاز خواهر؟؟؟؟😂😂
حالا خوبه یه بار میخوره
دختر من از صبح تا شب میخواست بهم بچسبه بخدا از روزی که گرفتمش دوتامون آزاد شدیم همه چی رو روال خودش افتاده
میدونستم زودتر میگرفتم
نه عزیزم، به غیر از اون وابستگی و بعد احساسی، شیر مادر دیگه بعد دو سالگی هیچ نیاز تغذیه ای رو براورده نمیکنه. برای خودش خوب نیست دیگه بخوره. تدریجی زمانش رو کم کن. به هر حال قرار یه پیونده معنوی قوی قطع بشه. مثلا الان ده دقیقه میخوره، فرداشب ۹ دقیقه، شب بعد ۸ دقیقه. با گوشیت تایم بگیر.
منم😵💫😵💫😵💫
من ولی فقط ظهر تا عصر بهش شیر میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.