پوشک گهواره تب اسهال نوزاد کولیک رفلاکس

تصویر
۵ پاسخ

اینو من حس کزدم. ما زمین خریدیم. پولمون کم بود بعدش بابام‌میگفت میخابییی از یکی براتو‌قرض کنم اخع خودش کاز میکنه بعش پول ندادن یا اون روز سرش شکسته بود گفته بود به محنا نگین ناراحت میشع

کاش منم بابا داشتم
خدا حفظش کنه برات

الهی که خیلی زود پول جور بشه و بتونید برید پیش خانوادتون
قربون همه باباها که جونشونو حاضرن بدن واسه بچه هاشون سایشون مستدام عزیزم😍🥲

اشکال نداره بگو کمک شما دعای خیر برای ماس
بهتر از پول حتی..دیگ پدر مادر ها حس غریزی خودشونه...اگر از مشکلات هم نگیم بهشون ی جور دیگ ناراحت میشن و میگن مارو غریبه دونستین

عزیزم خدا بزرگه زندگی برای همه سخت شده، نگران نباش فردا باز زنگ بزن و یکم خوشحالتر صحبت کن

سوال های مرتبط