۵ پاسخ

مال منم ۲۹ بود با درجاتی از فانلینگ دارو داد گفت دو هفته دیگه بود هنوز سرکلاژ نکرده

یه متخصص خوب پیداکن برو سرکلاژ کن عزیزم تا هفته ۲۲ وقت داری

من ۲۶ بود تو بارداری قبلیم
دکترم بهم شیاف داد و گف استراحت کن هر هفته چک میکرد وضعیتمو کم کم بالا میرف یا قابت بود سرکلاژ نکرد دگ اخر رسیدم به ۲۹

عزیزم من بودم سرکلاژ شدم و الان خیلی خوبه به هر حال رعایت دارههه ولی بهتره تا استرس کشیدن…رابطه اکیدااا دستشویی فرنگی بروو حمام هفته ای ی بار اب ولرم پله اصلا نرو مراقبت کن بیشتر استراحت کن تا بری پیش دکترت نظر اون مهمه

۲۹ خیلی کمه عزیزم باید بری واژینال بعد اون دقیق بهت میگه چند اگه بین ۲۵تا ۲۹ باشه باید سر کلاچ بشی

سوال های مرتبط

مامان نفس مامانی مامان نفس مامانی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نفس مامانی مامان نفس مامانی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نفس مامانی مامان نفس مامانی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نفس مامانی مامان نفس مامانی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نفس مامانی مامان نفس مامانی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نفس مامانی مامان نفس مامانی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نفس مامانی مامان نفس مامانی هفته بیست‌وششم بارداری