۵ پاسخ

منم ۳۰ هستم همین دردا دارم همش حس میکنم شکمم پایینه

سرکلاژ نشدید؟

عزیزم برو دکتر حتما شاید نیاز ب سرکلاژ داری زایمان زودرس نگیری

بیمارستان حتما برو که مجدد طول سرویکس رو بگیرن،دیگه استراحت مطلق رو شروع کن،جیش و غذا و لالا

استراحت کن شیاف بذار من با طول پایین و دهانه رحم باز تا اینجا رسوندم فقط استراااحت کن

سوال های مرتبط

مامان نفس مامانی مامان نفس مامانی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نفس مامانی مامان نفس مامانی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نفس مامانی مامان نفس مامانی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نفس مامانی مامان نفس مامانی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نفس مامانی مامان نفس مامانی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نفس مامانی مامان نفس مامانی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نفس مامانی مامان نفس مامانی هفته بیست‌وپنجم بارداری