منم ۳۰ هستم همین دردا دارم همش حس میکنم شکمم پایینه
سرکلاژ نشدید؟
عزیزم برو دکتر حتما شاید نیاز ب سرکلاژ داری زایمان زودرس نگیری
بیمارستان حتما برو که مجدد طول سرویکس رو بگیرن،دیگه استراحت مطلق رو شروع کن،جیش و غذا و لالا
استراحت کن شیاف بذار من با طول پایین و دهانه رحم باز تا اینجا رسوندم فقط استراااحت کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.