۸ پاسخ

دراز بکش بده همراهت بچه رو بذاره جلو سینت

نگران نباش روز اول شیر نداری سینه ماساژ بده و سعی کن بچت زیر سینه قرار بدیی اون نا وارد هست

شیرت بدوش

عزیزم بی حس بود یا بهوشی؟؟؟

من روز اول همراهم نی نی رو بغلم میزاشت بعد نوک سینه اون قسمتی که تیره است و میگرفت نوکش نی نی مک میزد همون آغوز اول خیلی مهمه اگه فک میکنی سینه ات خالیه هم بده مک بزنه تا بیاد...روزایه اولم شیر نداری نگران نباش اصلا من روزایه اول که شیر نداشتم با سرنگ شیرخشک میدادم به دخترم ولی سینمم میدادم که شیرم بیاد

بیمارستان شیر دوش داره بگو برات بیارن بده همراهیت برات بگیره تا هم راه سینت باز بشه هم تو رو به راه بشی

دو قطره میخوره می‌خوابه
هم اینکه صاف دراز کشیدم درد دارم نمیتونم شیر بدم

چرا؟ نمیگیره یا درد داری سختته

سوال های مرتبط