به وقت گند ترین ازمایش🫠🦥
طمعه مزخزفی میدهههههههه🤢

۱۶ پاسخ

چه آزمایشی؟

وای خیلی بده🥲🥲🥲

خیلی بده ینی؟!

من به خاطر شیرینی زیادش هلاک شدم چون صبحا تهوع دارم از گشنگی اصلا ریختم بهم

نباید راه بری و.. بشین یجا نفس عمیق بکش

برامن خوب بود

خوشمزس ک

طعمش هیچی تایمش خیلی بده😑

خیلیم بد نیست. قابل تحمله

من خیلی دوسش داشتم😅😂

من پرتقالی بود بد نبود ولی بعدش سردرد و سرگیجه گرفتم

من که حس میکردم زیاد شیرین نیست🙄💀😂

من الان ازمایش دادم پودر هم خوردم طعمش خوب بود

سفید رنگه😂

وایی من شنبه آزمایش دارم 🥺🥴🥴🥴🥲🥲

من همین الان دادم بد نبود

سوال های مرتبط

مامان ایلیا 👶🏻💙 مامان ایلیا 👶🏻💙 ۶ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۲ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۴ ماهگی
مامان نویان مامان نویان ۴ ماهگی
مامان پناه👧🏻🍭🍼 مامان پناه👧🏻🍭🍼 ۱۰ ماهگی
مامان دلسا🩷✨ مامان دلسا🩷✨ ۱۰ ماهگی
مامان نفس 🥹💕 مامان نفس 🥹💕 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آیهان 🕊️و 🩷دخملم 🎀 مامان آیهان 🕊️و 🩷دخملم 🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان گیسو مامان گیسو هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هدیه 🩷 مامان هدیه 🩷 ۸ ماهگی