چه آزمایشی؟
وای خیلی بده🥲🥲🥲
خیلی بده ینی؟!
من به خاطر شیرینی زیادش هلاک شدم چون صبحا تهوع دارم از گشنگی اصلا ریختم بهم
نباید راه بری و.. بشین یجا نفس عمیق بکش
برامن خوب بود
خوشمزس ک
طعمش هیچی تایمش خیلی بده😑
خیلیم بد نیست. قابل تحمله
من خیلی دوسش داشتم😅😂
من پرتقالی بود بد نبود ولی بعدش سردرد و سرگیجه گرفتم
من که حس میکردم زیاد شیرین نیست🙄💀😂
من الان ازمایش دادم پودر هم خوردم طعمش خوب بود
سفید رنگه😂
وایی من شنبه آزمایش دارم 🥺🥴🥴🥴🥲🥲
من همین الان دادم بد نبود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.