مامانا اومدم آنومالی یه چند دقیقه دیگه نوبتمه استرس دارم یکم😑🫠

تصویر
۱۷ پاسخ

انشالله صحیح و سالم باشه

انشالله که همه چیز خوبه

منم ده نوبت دارم خیلی استرس دارم

با دل شاد بیای بیرون الهی

بسلامتی عزیزم ♥️😍

انشاالله همه چیش خوبه نگران نباش

انشاالله میای میگی خدارو شکر همه چی اکی بود❤️، منم شنبه وقت آنومالیم هستش

چند هفته رفتی عزیزم

استرس نداشته باش راه برو عزيزم به خدا توكل كن

ان شاالله ب سلامتی ❤️

توکل بر خدا

انشاا صحیح و سالم باشه

انشاالله میای و میگی خدایا شکرت گلم

انشاالله یک چند دقیقه بعد میای مینویسی همه چی عالی بود ...

انشاالله بسلامتی عزیزم استرس نداشته باش 😍🌹

ایشالا خیره

عزیزم راه برو

سوال های مرتبط

مامان مهوا🌕💗🎀 مامان مهوا🌕💗🎀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان محمد جواد 🩵 مامان محمد جواد 🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری