۳ پاسخ

۳۷ و ۳۸ تب این عادیه

پسر ها کلا طبع گرمی دارن و بدن داغه معمولا پلی اب نیست

تب سنج که تب نشون نمیده باز اگه گرمه بدنش از لباساش کم کن

سوال های مرتبط

مامان آقا آریا💙 مامان آقا آریا💙 ۱۶ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۶ ماهگی
مامان عرفان مامان عرفان ۹ ماهگی
مامان قند عسل❤️ مامان قند عسل❤️ ۱۷ ماهگی
مامان فرهان😌 مامان فرهان😌 ۷ ماهگی