۱۳ پاسخ

منم تنبلی دارم عزیزم‌دوماهه باشگاه شروع کردم ماه اول رژیم نگرفتم حسش نبود ماه دوم‌باشکاه رژیم گرفتم واقعا باشگاه با رژیم تاویر داشت و وزن کم‌کردم
دکترم گفت باید رژیم بگیری و وزن کم کنی

والا من از ۱۳سالگی کیست و تنبلی داشتم تا جایی که یادم میاد سالی دو بار بخاطر درد های وحشت ناک بیمارستان بستری شدم تهران بهترین دکتر هارو هم رفتم هزار جور قرص و دارو مشکلاتم و فقط بیشتر کرد ازدواج کردم رفتم پیش یه دکتر دیگه برای عروسیم زخم شده بودم عفونت کرده بود خدا به سر شاهده یه ماه هر روز من رفتم مطب دارو اینا اصلا ها فقط سرم آمپول یعنی من هر روز که رفتم دوتا سرم ۱۲تا آمپول سه سال هرچی میشد میرفتم پیشش آخرین بار رفتم گفتم میخام اقدام کنم و اینا کیست هام چی میشه گفت به این چیزا فکر نکن اقدام کن رفتم سونو گفتن اصلا انگار تو بدنت کیست و تنبلی نداشتی انقد سرم و آمپول هاش تعصیر داشت منی که از ۱۳سالگی درگیرش بودم تو سه سال همه رو شست رفت

زیر نظر دکتر دارو داد ورزش میکردم رژیم غذایی استرسم نداشته باش شوهرم راه دور سرکار بود ماه دومی که خونه موند باردار شدم خداشکر

چ وقته اقدامی

من تنبلی داشتم ولی خیلی خفیف

منم تنبلی تخمدان سمت راست داشتم خیلی بدجور بود 4سال طول کشید البته من دکتر هامو عوض میکردم از اردیبهشت 1404رفتم پیش یه دکتر تا امسال زیر نظرش بودم و خداروشکر جواب گرفتم

اصلاح سبک زندگی و ورزش

عکس رنگی گرفتم و بیخیال بودم همش ذهنم درگیر جنگ بود بعد از دوسال اقدام شد

دکتر خوب برو من تهران رفتم،مرکز مام تحت نظر خانم دکتر لاهوتی

عزیزم من بعد دوسال و با وجود تنبلی تخمدان باردار شدم،یکسال اول ک میگفتن باید فرصت بدی طبیعی خودش بشه نشد رفتم دکتر حدود یکسال و خورده ای دارو خوردم،تو این مدت هرروز ورزش میکردم پیاده روی و یوگا،صبحا حتما صبحونه میخوردم و تحرک داشتم خوابتو تنظیم کن حتما،هم تحت نظر دکتر باش هم ورزش و اصلاح سبک،تنبلی تخمدان باید مدام پیگیر باشی دارو مصرف کنی و ناامید نشی،من درست وقتی انتظارشو نداشتم باردار شدم

من تنبلی خفیف داشتم ک 3ماه زیر نظر دکتر اصلاح سبک انجام دادم ماه اول اقدام باردار شدم

کممم داشتم ورزش با یبار اقدام سرسری شد

عشقم برو دکتر اول ببینه در چه حد تنبلی داری خیلیا تو دور اول درمان جواب گرفتن

سوال های مرتبط

مامان خدا داد مامان خدا داد هفته بیست‌ونهم بارداری