سلام خانما سنوی انومالی دو مرحله است؟؟

۲ پاسخ

بله يبار سونو ميكنن بعد مثانه رو خالى ميكنى دوباره سونو ميكنن

نمیدونم ولی من یبار ۱۶ هفته و ۶ روز رفتم یبارم میخام ۲۲ هفته برم

سوال های مرتبط

مامان 💜ارمیا💜 مامان 💜ارمیا💜 ۱ ماهگی
مامان آیلین مامان آیلین هفته سی‌وهفتم بارداری