من این ماه ۳ کیلو اضافه‌کردن خیلی زیاده چیکار کنم برای ماه های بعدی؟

۴ پاسخ

عزیزم فقط پروتئین بخور.خودت خیلی خیلی کم وزن میگیری

به غذاخوردنت دقت کنی کافیه...چیزایی بخور پروتئین دارباشه

اگه ممنوعیت نداری یکم فعالیتتو بیشتر کن پیاده روی کن یکم.قند و چیزلی شیرینو به حداقل برسون.شاما سنگین نخور.بیشتر پروتیین بخور

پیاده روی

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ام بارداری
مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌ودوم بارداری