خانما تو یک ماه سه کیلو زیاده ؟ یا طبیعیه ؟

۳ پاسخ

زیادههه منم تا الان وزن زیاد نکرده بودم یهووو زیاد کردم ۳ک دکتر کلی غر زد ک نباید اینجوری باشه چون جدیدااا هرچی دلم خواست خوردم😬🤦🏻‍♀️

هفته ای 400گرم تقریبا باید اضاف کنی استانداردش

یکم زیاده منم همینجوری بودم، دیابت بارداری گرفتم، تو از الان سعی کن حتما روزی یه دونه کدو سبز بخوری، من رنده میکنم داخل ماست میخورم
دیابت خیلی بده درگیرت میکنه

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری