اره خوبه منم دیروز سونو دادم همچنان 34هست
مال منم ۳۴ بود اونایی ک سرکلاژ میکنن زیر ۲۸
من ۳۳ بود دکترم فرستاد الاستوگرام انجام دادم فهمیدن دهانه رحمم نارسه سرکلاژ شدم
خوبه نباید زیر ۳۰ باشه برای منم ۳۵ هست البته شکمی ن واژینال من خیلی رعایت میکنم ک پایینتر نیاد نه اینکه این عدد بد باشه ها نه
خودت هرچقدر رعایت کنه هفته های بالاتر کمتر اذیت میشی
بالا 30 خوبه
برا منم همینجوریه از انومالی دکتر منم راضیه تا الانم هر چی گفتم ی سونو بنویسه که چک کنیم گفته نیازی نیست🤦🏻♀️🤦🏻♀️
برا منم 36 بود دکترم چیزی نگفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.